Przeprowadzki biur i firm

Jesteś właścicielem rozwijającej się firmy i nie mieścisz się w swoim starym biurze? Szef dał Ci odpowiedzialne zadanie, jakim jest przeprowadzka? Kilkudniowa przerwa w działaniu firmy może spowodować duże straty. Na pewno więc nie masz czasu, żeby wszystko samodzielnie zapakować i przetransportować w bezpieczny sposób. Na szczęście możemy zrobić to za Ciebie!

Mrówka Bagażówka to zespół specjalistów, którzy posiadają doświadczenie, wiedzę, umiejętności i odpowiednie narzędzia. Przeprowadzki firm nie muszą być trudne – spakujemy wszystkie Twoje rzeczy i bezpiecznie dowieziemy pod wskazany adres. W tym czasie Ty możesz zająć się swoimi obowiązkami.

Przeprowadzki biur i firm w Warszawie – dlaczego warto zdecydować się na profesjonalną usługę?

Delikatna elektronika, meble biurowe, ważna dokumentacja i ponadgabarytowe sejfy. Nawet mała lokalna działalność, w której zatrudnionych jest kilku pracowników, może wymagać długiego pakowania, zabezpieczenia i transportu wyposażenia. Bez obaw! Nasi pracownicy to profesjonaliści, którzy dysponują doświadczeniem i najlepszymi narzędziami. W sprawny sposób zajmiemy się przeprowadzką całego Twojego biura. Odciążymy Ciebie i Twoich pracowników na każdym etapie. Nie marnuj czasu i energii, jeśli przeprowadzka firmy może być dla Ciebie jedynie formalnością.

Codziennie udowadniamy, że tanie przeprowadzki w Warszawie są możliwe. Niezależnie, czy musisz przetransportować asortyment z całego domu, czy tylko jednego pokoju – zapewnimy Ci doskonały stosunek jakości do ceny. Do wyboru masz 3 różne warianty pakietów. Dzięki temu to Ty wybierasz, w czym mamy Ci pomóc.

Chcesz zmienić lokalizację biura na bardziej odległy zakątek świata? Nie ma problemu. Oferujemy również przeprowadzki zagraniczne. Ty w zamian możesz cieszyć się spokojną podróżą do nowego miejsca, bez wielkiej ilości bagaży, walizek i kartonów. Zajmiemy się zarówno sprawami administracyjnymi, logistycznymi, jak i technicznymi. Skontaktuj się z nami, przekaż wszystkie szczegóły i odbierz swoje rzeczy według wcześniejszych ustaleń.

O czym pamiętać przy przeprowadzce biura na etapie wyboru i urządzania nowej siedziby?

Przeprowadzka biura ma na celu przeniesienie firmy do miejsca, które lepiej spełni oczekiwania właścicieli i pracowników, związane z lokalizacją oraz warunkami pracy. Wybierając przed ostateczną przeprowadzką biura nowe lokum, trzeba wziąć pod uwagę wiele aspektów, w tym sprawne warunki dojazdu, miejsca parkingowe lub pobliże przystanków komunikacji miejskiej. Sama siedziba musi zagwarantować przestrzeń, mieć dobrą wentylację i oświetlenie, wystarczającą ilość stanowisk pracy oraz reprezentacyjną salę na spotkania i konferencje.

Miejsca pracy powinny być ergonomiczne, aby nie powodować dyskomfortu czy problemów zdrowotnych pracowników. Warto przyjrzeć się dotychczasowej siedzibie firmy i przeanalizować największe wady i niedogodności, których można uniknąć w nowym miejscu – wszystko to bowiem przełoży się na atmosferę i efektywność pracy.

Przeprowadzka biura lub firmy w Warszawie – uzupełnij formularz wyceny

Czy ciężko wycenić przeprowadzki biur? Warszawa to wymagające miasto, które stale tętni życiem. Na szczęście nasz zespół logistyczny dokładnie oceni trudność realizacji zadania i dostosuje najlepszą trasę. Jak otrzymać taką wycenę? Wypełnij krótki i bardzo prosty formularz wyceny na naszej stronie internetowej. Zawiera on podstawowe informacje. Cały proces został przygotowany w sposób intuicyjny, aby łatwo z nim sobie poradzić.

Metody stosowane przy przeprowadzkach biur i firm

Jak trudne są przeprowadzki biur? Warszawa jest miastem o imponującej ilości mieszkańców. Korki i ruch na drogach są problemem dla przedsiębiorców, którzy codziennie muszą dojeżdżać do klientów i firmy. Wyobraź sobie, że bez pojemnego dostawczego auta, musisz kilka razy przejechać określoną trasę z jednego końca miasta na drugi, przewożąc całe wyposażenie biurowe.

O ile z elektroniką, dokumentami i rozkręcanymi meblami samodzielna przeprowadzka potrwa kilka dni, o tyle z urządzeniami i konstrukcjami ponadgabarytowymi możesz sobie nie poradzić. Jesteśmy w stanie rozwiązać ten problem w kilka godzin. Pomożemy Ci w pakowaniu. Załadujemy wszystko do naszych pojazdów. Zabezpieczymy, przewieziemy i rozpakujemy. Będziesz mógł błyskawicznie wrócić do obsługi swoich klientów w nowym, lepszym miejscu.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasi specjaliści z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie wiadomości.

Sprawna przeprowadzka firmy – jak sobie ją ułatwić?

Przenoszenie siedziby firmy wiąże się z zamieszaniem, którego każdy szef pragnie uniknąć. Całą operację logistyczną trzeba starannie zaplanować, nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Dobrze jest ustalić dogodny termin, który nie zakłóci pracy – idealny będzie weekend (lub rozpoczęcie przenosin już w piątkowe popołudnie).

Ponieważ przeprowadzka biura łączy się z koniecznością przenoszenia mebli i ciężkich pudeł ze sprzętami, dokumentami, papierem, akcesoriami biurowymi, dobrze jest zaangażować do tego firmę zewnętrzną. Dziś usługi firm przeprowadzkowych są dostępne w konkurencyjnych cenach, a ich pracownicy są specjalistami w tej dziedzinie, więc znają sposoby na uproszczenie procedur. Koszty przeprowadzki zorganizowanej przez wyspecjalizowaną firmę zależą oczywiście od wielu czynników, w tym dystansu, ilości transportowanych rzeczy oraz ich gabarytów oraz takich usług jak pakowanie i zabezpieczanie mienia – może to zrobić firma przeprowadzkowa lub sami pracownicy przenoszonej firmy.

Przed rozpoczęciem przenosin trzeba zadbać o:

  • staranne posegregowanie, zapakowanie oraz oznaczenie dokumentów firmowych,
  • opisanie pudeł z akcesoriami/ rzeczami użytkowanymi przez każdego pracownika,
  • spakowanie delikatnych sprzętów biurowych tak, aby się nie poobijały i nie uległy uszkodzeniom,
  • zrobienie spisu przenoszonych przedmiotów, przydzielając je od razu do nowych pomieszczeń.

Odpowiednie pakowanie pozwoli sprawnie przenieść rzeczy do nowych pomieszczeń i przyporządkować wszystko do danego stanowiska. Dzięki temu najbliższe robocze dni nie będą wiązały się z chaosem i szukaniem potrzebnych sprzętów czy dokumentów.

Poznaj szczegóły naszej oferty!

502 306 006


Al. Solidarności 82 A lok. 2,
01-003 Warszawa


Pn - Nd : 08:00 - 22:00