Przeprowadzki biur i firm

Jesteś właścicielem rozwijającej się firmy i nie mieścisz się w swoim starym biurze? Szef dał Ci odpowiedzialne zadanie, jakim jest przeprowadzka? Kilkudniowa przerwa w działaniu firmy może spowodować duże straty. Na pewno więc nie masz czasu, żeby wszystko samodzielnie zapakować i przetransportować w bezpieczny sposób. Na szczęście możemy zrobić to za Ciebie!

Mrówka Bagażówka to zespół specjalistów, którzy posiadają doświadczenie, wiedzę, umiejętności i odpowiednie narzędzia. Przeprowadzki firm nie muszą być trudne – spakujemy wszystkie Twoje rzeczy i bezpiecznie dowieziemy pod wskazany adres. W tym czasie Ty możesz zająć się swoimi obowiązkami.

Przeprowadzka biura lub firmy w Warszawie – uzupełnij formularz wyceny

Krok 1 z 4

Przeprowadzka biura lub firmy w Warszawie

Czy ciężko wycenić przeprowadzki biur? Warszawa to wymagające miasto, które stale tętni życiem. Na szczęście nasz zespół logistyczny dokładnie oceni trudność realizacji zadania i dostosuje najlepszą trasę. Jak otrzymać taką wycenę? Wypełnij krótki i bardzo prosty formularz wyceny na naszej stronie internetowej. Zawiera on podstawowe informacje. Cały proces został przygotowany w sposób intuicyjny, aby łatwo z nim sobie poradzić.

Metody stosowane przy przeprowadzkach biur i firm

Jak trudne są przeprowadzki biur? Warszawa jest miastem o imponującej ilości mieszkańców. Korki i ruch na drogach są problemem dla przedsiębiorców, którzy codziennie muszą dojeżdżać do klientów i firmy. Wyobraź sobie, że bez pojemnego dostawczego auta, musisz kilka razy przejechać określoną trasę z jednego końca miasta na drugi, przewożąc całe wyposażenie biurowe.

O ile z elektroniką, dokumentami i rozkręcanymi meblami samodzielna przeprowadzka potrwa kilka dni, o tyle z urządzeniami i konstrukcjami ponadgabarytowymi możesz sobie nie poradzić. Jesteśmy w stanie rozwiązać ten problem w kilka godzin. Pomożemy Ci w pakowaniu. Załadujemy wszystko do naszych pojazdów. Zabezpieczymy, przewieziemy i rozpakujemy. Będziesz mógł błyskawicznie wrócić do obsługi swoich klientów w nowym, lepszym miejscu.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasi specjaliści z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie wiadomości.

Przeprowadzki biur i firm w Warszawie – dlaczego warto zdecydować się na profesjonalną usługę?

Delikatna elektronika, meble biurowe, ważna dokumentacja i ponadgabarytowe sejfy. Nawet mała lokalna działalność, w której zatrudnionych jest kilku pracowników, może wymagać długiego pakowania, zabezpieczenia i transportu wyposażenia. Bez obaw! Nasi pracownicy to profesjonaliści, którzy dysponują doświadczeniem i najlepszymi narzędziami. W sprawny sposób zajmiemy się przeprowadzką całego Twojego biura. Odciążymy Ciebie i Twoich pracowników na każdym etapie. Nie marnuj czasu i energii, jeśli przeprowadzka firmy może być dla Ciebie jedynie formalnością.

Codziennie udowadniamy, że tanie przeprowadzki w Warszawie są możliwe. Niezależnie, czy musisz przetransportować asortyment z całego domu, czy tylko jednego pokoju – zapewnimy Ci doskonały stosunek jakości do ceny. Do wyboru masz 3 różne warianty pakietów. Dzięki temu to Ty wybierasz, w czym mamy Ci pomóc.

Chcesz zmienić lokalizację biura na bardziej odległy zakątek świata? Nie ma problemu. Oferujemy również przeprowadzki zagraniczne. Ty w zamian możesz cieszyć się spokojną podróżą do nowego miejsca, bez wielkiej ilości bagaży, walizek i kartonów. Zajmiemy się zarówno sprawami administracyjnymi, logistycznymi, jak i technicznymi. Skontaktuj się z nami, przekaż wszystkie szczegóły i odbierz swoje rzeczy według wcześniejszych ustaleń.

przeprowadzki międzynarodowe warszawa 5
przeprowadzki okolice warszawy

O czym pamiętać przy przeprowadzce biura na etapie wyboru i urządzania nowej siedziby?

Przeprowadzka biura ma na celu przeniesienie firmy do miejsca, które lepiej spełni oczekiwania właścicieli i pracowników, związane z lokalizacją oraz warunkami pracy. Wybierając przed ostateczną przeprowadzką biura nowe lokum, trzeba wziąć pod uwagę wiele aspektów, w tym sprawne warunki dojazdu, miejsca parkingowe lub pobliże przystanków komunikacji miejskiej. Sama siedziba musi zagwarantować przestrzeń, mieć dobrą wentylację i oświetlenie, wystarczającą ilość stanowisk pracy oraz reprezentacyjną salę na spotkania i konferencje.

Miejsca pracy powinny być ergonomiczne, aby nie powodować dyskomfortu czy problemów zdrowotnych pracowników. Warto przyjrzeć się dotychczasowej siedzibie firmy i przeanalizować największe wady i niedogodności, których można uniknąć w nowym miejscu – wszystko to bowiem przełoży się na atmosferę i efektywność pracy.

O czym pamiętać przy przeprowadzce biura na etapie wyboru i urządzania nowej siedziby?

Przenoszenie siedziby firmy wiąże się z zamieszaniem, którego każdy szef pragnie uniknąć. Całą operację logistyczną trzeba starannie zaplanować, nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Dobrze jest ustalić dogodny termin, który nie zakłóci pracy – idealny będzie weekend (lub rozpoczęcie przenosin już w piątkowe popołudnie).

Ponieważ przeprowadzka biura łączy się z koniecznością przenoszenia mebli i ciężkich pudeł ze sprzętami, dokumentami, papierem, akcesoriami biurowymi, dobrze jest zaangażować do tego firmę zewnętrzną. Dziś usługi firm przeprowadzkowych są dostępne w konkurencyjnych cenach, a ich pracownicy są specjalistami w tej dziedzinie, więc znają sposoby na uproszczenie procedur. Koszty przeprowadzki zorganizowanej przez wyspecjalizowaną firmę zależą oczywiście od wielu czynników, w tym dystansu, ilości transportowanych rzeczy oraz ich gabarytów oraz takich usług jak pakowanie i zabezpieczanie mienia – może to zrobić firma przeprowadzkowa lub sami pracownicy przenoszonej firmy.

Przed rozpoczęciem przenosin trzeba zadbać o:

Odpowiednie pakowanie pozwoli sprawnie przenieść rzeczy do nowych pomieszczeń i przyporządkować wszystko do danego stanowiska. Dzięki temu najbliższe robocze dni nie będą wiązały się z chaosem i szukaniem potrzebnych sprzętów czy dokumentów.

Poznaj szczegóły naszej oferty!

Przeprowadzka firmy z naszym zespołem to nie problem

Rozumiemy Twoje zmartwienia związane z organizacją przeprowadzki firmy w Warszawie. Jest to nie lada wyzwanie. Pod uwagę należy wziąć kwestie logistyczne i bezpieczeństwa. Ponadto, należy to zrobić jak najszybciej! W końcu prowadząc działalność, liczy się każda godzina, a utrata całego dnia może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

Polecamy nie rezygnować z obowiązków i naturalnie kontynuować rozwój Państwa firmy. Zlecając usługę przeprowadzki firmy w Warszawie profesjonalnej ekipie transportowej, możecie być pewni, że w nowym miejscu znajdziecie się szybko, bez marnowania większej energii.

Nie straszne są dla nas drobne przedmioty, jak i te większe, które wymagają demontażu. Zajmiemy się wszystkim — planowaniem, rozłożeniem mebli, profesjonalnym zabezpieczeniem dobytku, transportem i ponownym montażem. Z nami nawet nie zauważysz relokacji firmy. Pewnego dnia po prostu zmieniasz kierunek swojej drogi do pracy, aby w nowym miejscu móc jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki.

Mrówka Bagażówka to zespół doświadczonych osób, w pełni oddanych swojej pracy. Cieszy nas ułatwianie procesu przeprowadzki firmom w Warszawie. Dzięki nam Klienci mogą zachować spokój, czas i cierpliwość. Dysponujemy szeregiem pozytywnych opinii od naszych zadowolonych Klientów. Potwierdza to nasz profesjonalizm i solidność powierzonych zadań.

Pomogliśmy już wielu firmom dokonać przeprowadzki w Warszawie i nie tylko. Zorganizujemy dla Ciebie transport z i do dowolnych miast Polski. Możesz na nas liczyć, także w kwestii dodatkowych pytań. Z chęcią na wszystko odpowiemy, skontaktuj się z nami!